fw 2011

www.paulinawydrzynska.com

niedziela, 30 grudnia 2012

23:04

mod: nata

czy tylko u mnie czas tak zapieprza? jeszcze całkiem niedawno pisałam maturę, grzałam się nad bałtykiem, a już po świętach i oczekiwanie na sylwester. zanim się znowu zorientuję będzie kwiecień. 
i nadal - pustki w folderach, przebieranie w starych fociach. mało sesji, niby mało czasu - mimo wewnętrznych obietnic. odkładanie na "później", na lepszy sprzęt, na większe możliwości. już sporo się tego odłożyło i odkładać się będzie. większość moich noworocznych postanowień i tak nie wyjdzie, więc chyba w końcu przestanę okłamywać samą siebie. co będzie to będzie - i tak dzieje się więcej, niż myślałam. 
chociaż mam nadzieję, że w końcu wezmę się w garść i zacznę więcej focić, lepiej, że będę zadowolona i że skończę tyle marudzić. mam również małą nadzieję, że tym razem mi się poszczęści, ale ciężko mi w to wierzyć. i że przestanę żałować, że coś zrobiłam i że czegoś nie zrobiłam.  
chyba ostatnio za dużo wybieram, za bardzo rozważam i za rzadko się cieszę. 
dupadupadupa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz