fw 2011

www.paulinawydrzynska.com

czwartek, 1 marca 2012

YFPN 27-30/10/2011



Young Fashion Photographers NOW / październik 2011

miałam przyjemność uczestniczyć w jesiennej edycji YFPN - w wielkim formacie przez kilka dni można było zobaczyć 15 moich zdjęć:




jedna z moich ulubionych fotografii - jestem naprawdę z niej zadowolona (co zdarza się baaardzo rzadko) znalazła się w magazynie Digital Camera Polska w ramach YFPN. Dostałam całe 2 strony, wow!





w Internecie na różnych portalach tradycyjnie pojawiły się informacje o fashion weeku:)
poniżej zapisany screen z portalu lula.pl:


w moje ręce wpadł również "informator" Fashion Week Poland 
(skan - po lewej fotografia reprezentująca moje zdjęcia i krótkie info, po prawej okładka FW)



 było nas łącznie 11, a szczególnie spodobała mi się twórczość 4 uczestników YFPN:


'Martyna Galla (za kobiece, bardzo wymowne kadry i przepiękny portret z Mają Salamon, za intrygujące sesje w K MAG-u)



'Ewa Danowska  (którą miałam okazję poznać osobiście; oryginalna kobieta z oryginalnymi pomysłami!)



'Antonina Dolani (od dawna obserwuję i podziwiam jej twórczość - geniusz)



'Greg Adamski (jego portrety wyróżniały się na tle innych zdjęć, przyciągały uwagę, podziwiam!)


jestem bardzo ciekawa, kto w tym roku zaprezentuje swoje prace!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz