fw 2011

www.paulinawydrzynska.com

piątek, 14 października 2011

shoppiiiiiiing!

torebka: glitter


 torebka: new yorker



torebka: glitter


torebka: warehouse



 buty: zwykły sklep - nie mam ochoty przepłacać :)


 naszyjnik: house


 kolczyki: house
(mimo że motyw sowy jest już tak popularny i nudny, te kolczyki mnie urzekły)


 bransoleta: glitter


 naszyjnik: carry


naszyjnik: house


naszyjnik: house



przedstawiam Wam część moich zakupów wrześniowo-październikowych :) 
później pokażę resztę i mam nadzieję już na kimś i w zestawie, bo jednak tak lepiej się prezentuje :)
zdjecia robione na szybko + było ciemno, następnym razem coś lepszego ;)

jak widać, uwielbiam torebki (mama twierdzi, że mam manię), buty <3333 i inne akcesoria :)

1 komentarz:

  1. szczególnie urzekł mnie ten naszyjnik z house'a i te kolczyki. motywu sowy nigdy za dużo. (:

    OdpowiedzUsuń